dissabte, 1 de novembre del 2008

Educació Digital. Has parat atenció?

Com ja explicava en la meva primera entrada en aquest bloc, Scratch m'ha fet preguntar-me que estan aprenent els nostres fills a les escoles i com aquestes han o estan canviant des de que nosaltres les varem deixar. Jo no sóc mestre i per tant no pretenc donar lliçons de com han de millorar, però aquest vídeo que el meu amic Chris em va mostrar i que he traduït al Català, de la millor manera que he sabut ja que tampoc sóc traductor, veritablement fa pensar en la forma en que la tecnologia entra a les nostres escoles i com de vegades li posem entrebancs.

Si més no es curiós de veure i tot i que no te gaire a veure amb l'Scratch, només pel lligam que hi ha en ensenyar Scratch als nens per preparar-los pel futur, ja m'ha semblat prou raó per incloure'l.




Pay Attention en Català d'Eugeni Catalán a Vimeo.